

"Bauer Media Outdoor" sāk piedāvāt progresīvus programmatiskās vides reklāmas risinājumus Latvijas tirgum


"Bauer Media Outdoor" sāk piedāvāt progresīvus programmatiskās vides reklāmas risinājumus Latvijas tirgum
Bauer Media Outdoor ir pirmā vides reklāmas kompānija Latvijā, kas piedāvā automatizētu reklāmas vietu tirdzniecību, kampaņu optimizāciju reāllaikā un piekļuvi premium ekrāniem.
Bauer Media Outdoor ir integrējis Latvijas vides reklāmas tirgu plašākā Eiropas programmatiskās reklāmas ekosistēmā, kļūstot par vienu no pirmajiem vides reklāmas uzņēmumiem Baltijā, kas piedāvā automatizētas mediju pirkšanas un kampaņu optimizācijas reālajā laikā risinājumus.
Bauer Media Outdoor Latvia, kas ir daļa no viena no lielākajiem vides reklāmas uzņēmumiem Eiropā, šodien paziņo par programmatiskās vides reklāmas ieviešanu Latvijā un Baltijas valstīs. Šis tehnoloģiskais risinājums ir nozīmīgs solis Baltijas reklāmas ekosistēmas attīstībā, sniedzot reklāmdevējiem un mediju aģentūrām lielāku elastību, precizitāti un efektivitāti vides reklāmas kampaņu plānošanā un iegādē.
„Tas ir dabisks solis, lai vides reklāma Latvijā kļūtu modernāka, uz datiem balstīta un pieejamāka. Reklāmas pircēji vēlas ātrus, elastīgus un izmērāmus risinājumus, kas sniedz reālu rezultātu. Piedāvājot iespēju iegādāties vides reklāmu tāpat kā jebkuru citu digitālo mediju, mēs uzsākam jaunu posmu Baltijas vides reklāmā. Esmu pārliecināts, ka programmatiskās vides reklāmas automatizācija, precizitāte un elastība nodrošinās vēl labākus rezultātus visiem,” saka Jānis Puravs, Bauer Media Outdoor Latvia vadītājs.
Programmatiskā reklāmas pirkšana maina veidu, kā tiek plānotas un īstenotas vides reklāmas kampaņas Latvijā. Iegādājoties reklāmas vietu automatizēti, izmantojot specializētas platformas, ir iespējams reālā laikā pielāgot kampaņas un sasniegt mērķauditorijas, izmantojot dažādus faktorus – diennakts laiku, lokāciju, laikapstākļu vai auditorijas uzvedības datus. Tas nozīmē efektīvāku reklāmas budžeta izmantošanu.
Programmatiskā vides reklāma vienkāršo visu kampaņas ciklu – no plānošanas līdz rezultātu analīzei. Reklāmas pircējiem tas nozīmē lielāku kontroli pār translācijas laiku un budžetu, savukārt vides reklāmas uzņēmumiem – efektīvāku inventāra pārvaldību, precīzākas pieprasījuma prognozes un lielāku caurskatāmību visos procesa posmos.
„Digitālā vides reklāma šodien ir lieliski pozicionēta, lai ieņemtu stabilu vietu mūsdienu reklāmas tehnoloģiju ekosistēmā. Pircēji meklē jēgpilnus, reāllaikā funkcionējošus risinājumus auditoriju sasniegšanai dažādos kanālos. Programmatiskā reklāma veido pamatu nākamajam digitālās vides reklāmas izaugsmes posmam. Šī pieeja pircējiem visā Eiropā nodrošina piekļuvi augstas kvalitātes inventāram, gudrākai plānošanai un elastībai, ko pieprasa mūsdienu kampaņas,“ stāsta Dom Dunne, Bauer Media Outdoor komercdirektors, atbildīgs par programmatisko reklāmu.
Vairāk informācijas:
"Bauer Media Outdoor Latvia"
Mārketinga and pārdošanas vadītāja
Ieva Endriksone
ieva.endriksone@bauermediaoutdoor.com
"Bauer Media Outdoor Finland"
Customer Success
Emma Salminen
emma.salminen@bauermediaoutdoor.com